وبلاگ 3

هزاران نفر در هفته گذشته از توسعه دهندگان در آمفی تئاتر شورلاین در منظره کوهستانی، CA ما ملحق شد، در کنفرانس گوگل I/O، کنفرانس سالانه ما، به مدت سه روز از مذاکرات، گودال ماسه بازی، و برخی از سرگرم کننده جشنواره است. در اینجا نگاهی به I/O فراتر از نت اصلی داریم:

1. این فقط برای افراد بزرگسال نیست.
یک روز قبل از شروع رسمی گوگل I/O ، میزبان I/O جوانان بودیم. در طول روز ، 120 دانش آموز از مدارس مستقر در منطقه خلیج فارس مشغول فعالیت چهار دستی بودند که در زمینه داستان پردازی ، طراحی و برنامه نویسی متمرکز شده اند. آنها از بلندگوهای الهام بخش شنیدند که راه حل های خلاقانه ای را برای مشاغل خود به ارمغان می آورد مانند برنت بوشل ، مدیرعامل شرکت سرگرمی سیرک دو بیتی و پاونی دیوانجی، که هدایت تلاش های ما در سراسر گوگل را برای ایجاد یک تجربه بهتر برای بچه ها به صورت آنلاین انجام می دهد. بررسی سلبریتی 11 ساله سیندی ژو از I/O جوانان برای زمان برای کودکان را انجام دهید.

2. یادگیری ماشین در حال حاضر محصولات را باهوش تر می کند.
همانطور که ساندر در هنگام سخنرانی خود گفت ، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به روشهای باورنکردنی در حال تغییر محاسبات هستند. یکی از بزرگترین آجیل های بدون شکاف در A.I. درک زبان طبیعی است. اما ما در حال پیشرفت هستیم و می بینیم که مردم مشتاق آن هستند – در برنامه گوگل در اندروید ، بیش از 20 درصد جستجوهایی که ما در ایالات متحده انجام می دهیم اکنون به صورت صوتی انجام می شود. باشه گوگل!

3. ATAP در حال پل زدن فیزیکی و دیجیتال است.
روز جمعه ، ATAP صحنه ای را برای به اشتراک گذاشتن نگاهی اجمالی که در گاراژ ATAP اتفاق افتاد ، به دست آورد. در “مروارید” ، یک داستان 360 تعاملی ساخته شده توسط پاتریک آزبورن ، کارگردان برنده جوایز آکادمی ، یک دختر و پدرش کشور را در هاچ بک محبوبشان متلاشی کردند. پروژه ژاکارد پیچ و تاب روی جیب جین نمادین – ژاکت راننده کامیون Levi’s® را با پارچه های تعاملی ژاکارد وارد کرد. با ساعت هوشمند LG Electronics Inc. و JBL توسط نمونه های بلندگو هارمن پروژه خورشید نشان داد ، لازم نیست لمس کنید. یک صفحه برای مشاهده یک پیام یا تغییر آهنگ. و آرا نسخه توسعه دهنده تلفن ماژولار خود را نشان داد و به آینده ای نگاه کرد که در آن می توان تلفن ها را برای عملکرد و سبک شخصی سازی کرد.

نمونه اولیه ساعت هوشمند Soli (که با همکاری LG Electronics Inc. تهیه شده است) بدون لمس صفحه نمایش کنترل می شود

4. ما در تلاش هستیم تا I/O را برای همه فراگیرتر کنیم.
مانند سالهای گذشته ، ما تلاش کردیم که I/O را به یک کنفرانس متنوع و استقبال از زنان و اقلیت هایی که از فناوری کمتری برخوردار هستند ، تبدیل کنیم. زنان در I/O 23 درصد از 7000+ شرکت کننده ما را تشکیل می دادند (در کنفرانس سال گذشته ، زنان درصد مشابهی از 5000 شرکت کننده ما را تشکیل می دادند). ما با 13 گروه جامعه برای زنان در فناوری همکاری داشتیم و کمک هزینه های سفر را به شرکت کنندگان در سفر ارائه دادیم. سه شنبه شب ، میزبان شام زنان تکنسین برای 1000 زن بودیم.

بهترین برنامه ها را در صندوق ورودی خود کسب کنید

نگران نباشید که ما گزارش نمی کنیم

تگ ها:

قالب چند منظوره ریهاب
Logo
ثبت حساب جدید
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0