وبلاگ 1

این که آیا به استقبال یک نوزاد جدید ، جشن گرفتن شات برنده در اضافه کار یا کشف بهترین جایگاه تاکو در همه زمانها – همه ما می خواهیم این لحظات را با دوستان و خانواده در لحظه اتفاق افتادن به اشتراک بگذاریم. بیشتر اوقات ، این بدان معناست که تلفنهایمان را جمع می کنیم و پیام می زنیم یا تماس برقرار می کنیم. امروز ما یک پیش نمایش از دو برنامه جدید به اشتراک می گذاریم که نگاهی تازه به نحوه اتصال افراد می اندازد.

Allo ، یک برنامه پیام رسانی هوشمند
Allo یک برنامه پیام رسانی هوشمند است که مکالمات شما را آسان تر و بیان می کند. این بستگی به شماره تلفن شما دارد ، بنابراین می توانید با هر کسی که در دفترچه تلفن شما است تماس بگیرید. و با یادگیری دستگاهی کاملاً یکپارچه ، Allo دارای ویژگیهای هوشمندی است تا مکالمات شما را روان نگه داشته و به شما در انجام کارها کمک کند.

ایموجی ها ، برچسب ها ، جوهر ، و ویژگی Whisper Shout ما در Allo

Allo از پاسخ هوشمند ساخته شده است (مشابه صندوق ورودی) ، بنابراین می توانید بدون تایپ کردن یک کلمه به پیام ها پاسخ دهید. پاسخ هوشمند به مرور زمان یاد می گیرد و پیشنهادهایی را ارائه می دهد که به سبک شما هستند. به عنوان مثال ، می آموزد که آیا شما بیشتر از نوع “haha” در مقابل “lol” هستید. هرچه بیشتر از Allo استفاده کنید ، پیشنهادات “شما” بیشتر می شود. پاسخ هوشمند همچنین با عکس کار می کند ، و پیشنهادات هوشمندی در رابطه با محتوای عکس ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر دوست شما عکسی از تاکو را برای شما ارسال می کند ، می توانید پیشنهادات پاسخ هوشمند مانند “جالب” یا “من عاشق تاکوها هستم” را ببینید.

پیشنهادات پاسخ هوشمند در Allo

Allo همچنین از دستیار گوگل برخوردار است و ثروت گوگل را مستقیماً در چت های شما می آورد – به شما کمک می کند تا اطلاعاتی پیدا کنید ، کارها را انجام دهید و از آن لذت ببرید. می توانید با یک دستیار یک به یک گپ بزنید ، یا در یک گفتگوی گروهی با دوستان با Google تماس بگیرید. در هر صورت ، دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی مانند رزرو رزرو شام با دوستان ، بین برنامه ها پرش کنید ، نمرات ورزشی به روز را بدست آورید ، شرط بندی را حل کنید یا بازی انجام دهید. دستیار Allo به شما امکان می دهد مواردی مانند جستجو ، نقشه ، یوتیوب و ترجمه را به تمام مکالمات خود بیاورید ، تا شما و دوستانتان بتوانید از گوگل با هم استفاده کنید.

دستیار گوگل در Allo دنیای شما را درک می کند ، بنابراین می توانید مواردی مانند برنامه خود را برای روز ، جزئیات پرواز و هتل یا عکس های آخرین سفر خود بخواهید. و از آنجا که الگوهای زبان طبیعی را درک می کند ، می توانید مانند خودتان گپ بزنید و آنچه را که می گویید را درک خواهد کرد. به عنوان مثال ، “آیا پرواز من به تأخیر افتاده است؟” اطلاعات مربوط به وضعیت پرواز شما را برمی گرداند.

بهترین برنامه ها را در صندوق ورودی خود کسب کنید

نگران نباشید که ما گزارش نمی کنیم

قالب چند منظوره ریهاب
Logo
ثبت حساب جدید
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0