وبلاگ 2

امروز صبح در منظره کوهستانی ، CA حیاط خلوت ما ، کنفرانس سالانه توسعه دهنده ما گوگل I/O را شروع کردیم. از اولین رویداد برنامه نویسی ما 10 سال پیش و حتی بیشتر از زمان آغاز فعالیت گوگل در 17 سال پیش ، تغییر زیادی کرده است. در آن زمان 300 میلیون نفر به صورت آنلاین از طریق دستگاههای رومیزی ارتباط برقرار می کردند. امروزه این تعداد بیش از 3 میلیارد نفر است که اکثریت آنها از دستگاه های تلفن همراه به عنوان اولین روش برای بدست آوردن اطلاعات ، سازماندهی روز خود ، گرفتن از نقطه A تا نقطه B و در ارتباط ماندن استفاده می کنند. در دنیایی که تلفن همراه به کنترل از راه دور برای زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، ماموریت گوگل “سازماندهی اطلاعات جهان و استفاده از آن در دسترس جهانی و مفید” ، حقیقت و مهم تر از گذشته است.

دستیار گوگل 
وقتی امروز ما به تجربه جستجوی گوگل فکر می کنیم – پانلی غنی از اطلاعات در مورد [ویروس Zika] یا هشداری که به شما پرواز شما را به تعویق می اندازد – جالب است که می بینید که از روزهای ابتدایی 10 پیوند آبی تا چه حد به سر رسیده است. بسیاری از این پیشرفتها به لطف یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بوده است – به ویژه مناطقی مانند پردازش زبان طبیعی ، تشخیص صدا و ترجمه – و آنها به ما کمک کرده اند تا یک تجربه فزاینده مفید و کمکی را برای کاربران ایجاد کنیم. آنها مؤلفه هایی هستند که تشخیص گفتار گوگل را دقیق ترین در جهان می کنند و به شما امکان می دهند از یک علامت به زبان چینی عکس بگیرید و آن را به انگلیسی ترجمه کنید.

پیشرفت در همه این زمینه ها در حال شتاب است و ما معتقدیم که در یک لحظه اصلی هستیم. مردم به طور فزاینده ای با گوگل در تعامل هستند و فقط به دنبال اطلاعات جهان نیستند بلکه در واقع انتظار دارند گوگل از آنها برای انجام کارهای روزمره خود به آنها کمک کند.

به همین دلیل خوشحالیم که … دستیار گوگل را معرفی کنیم.

این دستیار مکالمه است – گفتگوی دو طرفه در حال انجام بین شما و گوگل که دنیای شما را درک می کند و به شما در انجام کارها کمک می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند که بلیط های فیلم را در حین حرکت آسان کنید ، پیدا کردن آن رستوران ایده آل برای خانواده شما قبل از شروع فیلم ، نیش سریع می خورد و سپس به شما در حرکت به تئاتر کمک می کند. این یک گوگل برای شماست ، توسط شما.

دستیار یک تجربه محیطی است که به صورت یکپارچه در بین دستگاه ها و متن ها کار خواهد کرد. بنابراین می توانید کمک های گوگل را بدون توجه به جایی که هستید یا چه زمینه ای احضار کنید. این سرمایه گذاری در تمام سالهای سرمایه گذاری ما برای درک عمیق سؤالات کاربران است.

امروز ما یک پیش نمایش از دو محصول جدید ارائه دادیم که به زودی می توانید دستیار گوگل را جلب کنید.

بهترین برنامه ها را در صندوق ورودی خود کسب کنید

نگران نباشید که ما گزارش نمی کنیم

تگ ها:

قالب چند منظوره ریهاب
Logo
ثبت حساب جدید
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0